< powrót na główną

Salesforce Marketing Cloud Architect (100% zdalnie)

Twój obszar zadań

Zadania projektowe:

  • Udział w pierwszej fazie projektu, w celu płynnego przekazania do realizacji
  • Rola doradcza, monitorująca
  • Design rozwiązań architektonicznych (uzależnione od technologii)
  • Kontrakty integracje i przepływy danych
  • Model danych:
    (SFMC)
  • Organizacja wysyłek, organizacja BU, API SFMC, integracje
    (SF) API Salesforce, Salesforce Connectors

Zadania sprzedażowe:

  • Opracowanie koncepcji rozwiązania adresującej poznane na danym etapie potrzeby klienta
  • Wyceny projektów – w szczególności prac developerskich
  • Podejście do projektów
  • Prezentacja różnych modeli podejścia do projektów
  • Wsparcie Delivery Managera
  • Dobór licencji Salesforce
  • Uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych na określonych etapach Oppki

Zadania produktowe:

  • Rozpoznawanie nowych produktów, feature’ów technologii
  • Utrzymywanie bieżącej wiedzy na temat produktów (SFMC, SF)
  • Pisanie artykułów (produktowych) na blog firmowy
Zespół

Rozmiar zespołu: 8 osób

Lider: Adam Derehajło

Rozwój

Otrzymasz dostęp do najnowszych aktualizacji, funkcji i certyfikatów, do których pomożemy Ci w przygotowaniu i pokryjemy wszelkie koszty. Możesz również liczyć na szkolenia wewnętrzne, wymianę wiedzy, udział w konferencjach branżowych, a także wejście na ścieżkę kariery w strukturach naszej organizacji (jeśli tylko chcesz oczywiście).

Oczekiwania kompetencyjne
  • Min 3-4 lata doświadczenia w technologii
  • Certyfikaty – Marketing Cloud, Service/Sales Cloudy (mile widziane: Data Cloud, Personalization(Interaction Studio)
  • Angielski B2/C1
  • Doradztwo i konsultacje
  • Aktywne proponowanie rozwiązań i dobrych praktyk Salesforce
  • Challengowanie procesów klienta
  • Asertywność w narzucanych przez klienta rozwiązaniach technicznych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność tłumaczenia zagadnień IT do biznesu