DZIEŃ TRZECI

Skocz na wirtuane targi

Tylko dzisiaj nasi sponsorzy przygotowali dla Ciebie wirtualne konsultacje, konkursy i specjalne materiały, odwiedź wirtualne targi.

Pełna agenda dnia

10:00

AI and Integration to Accelerate Business Automation with MuleSoft

Let's look into how Businesses could benefit by combining the power of Salesforce Service Cloud, Einstein GenAI, and MuleSoft.

Gonzalo Bas, Amir Khan

Salesforce

11:00

Przerwa na Targi Pracy

11:30

Building the right highways for business growth - Commerce solutions and Implementation journey

Join OSF Digital and Salesforce B2C Commerce in exploring the keys to business growth.
In this webinar, we explore strategic commerce solutions, implementation journeys and innovation in ecommerce.
Learn from real-world examples and expert insights from OSF Digital and Salesforce.

Discover how to drive revenue, enhance customer experiences, and navigate the e-commerce landscape. 
Join us and accelerate your digital transformation.

Vlad Stoica, Andrei Balota

Salesforce

12:30

Przerwa na Targi Pracy

13:00

Czego nikt ci nie powie o CRM Analytics?

CRM Analytics jest natywnym (no, prawie) narzędziem Salesforce do analizy i wizualizacji danych. To narzędzie o szerokich możliwościach, często ograniczonych jedynie wyobraźnią dewelopera. No właśnie - “często”, ale nie “zawsze”, bo jest kilka przypadków, gdzie teoretycznie intuicyjne rozwiązania nie są dostępne i trzeba obejść się smakiem i namówić biznes na zmianę założeń albo znaleźć własne obejście problemu.

Bartłomiej Zawadzki

ELT Expert, Craftware

14:00

Przerwa na Targi Pracy

14:30

Media Cloud w walce o palmę pierwszeństwa na rynku sprzedaży reklam

Opowiemy o tym, jak i kto sprzedaje reklamy, które nas otaczają. Przyjrzymy się sytuacji na rynku, na którym popyt na zaawansowany CRM pozostaje zaskakująco niezaspokojony. Omówimy główne wyzwania w specyficznym procesie sprzedażowym, które możemy podjąć dzięki Salesforce Industries (i te które nie obędą się bez customu). Pokażemy, w jaki sposób z wykorzystaniem Media Cloud reklama sprzedana w CRM może już tego samego dnia znaleźć się w dowolnym miejscu na ekranie, na który właśnie patrzysz.

Michał Wiśniewski

Senior Salesforce Consultant, Craftware

15:30

Przerwa na Targi Pracy

16:00

Koszmary DevOps: brak narzędzia vs. brak specjalisty. Salesforce DevOps Center na ratunek

-Dobrze działający Release Proces składa się z wielu elementów, jednak u podstawy udanego wydania leżą właściwi ludzie i właściwe narzędzia. Salesforce DevOps Center wnosi nową jakość do tematu, wznosząc cały proces na nowy poziom.

Monika Paczuła

Salesforce Developer